خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گیاهان خوش شانسی و بد شانسی در فنگ شویی

گیاهان خوش شانسی و بد شانسی در فنگ شویی

معرفی گیاهان فنگ شویی و کاربرد آن ها

گیاهان می توانند از طریق های مختلف به فنگ شویی مثبت کمک کنند. آنها می توانند عنصر آب را متعادل کنند، ثروت یا شانس به ارمغان بیاورند، هوا را تصفیه کنند و با انرژی منفی مقابله کنند. استفاده از گیاهان مناسب، ممکن است به تعادل انرژی در خانه شما کمک کند تا فضای کلی مثبت تری ایجاد کنید. یک گیاه زیبا و سالم همیشه خانه شما را زیبا می کند، اما برای جذب انرژی مثبت، هفت گیاه فنگ شویی خوش شانس وجود دارد.


گیاهان خوش شانسی:

گیاه پولساز بامبو

بامبو، برای فنگ شویی خوش شانس در نظر گرفته می شود و انرژی مثبت را به خانه یا محل کار شما می آورد. بامبو که نماد خوش شانسی است، هر پنج عنصر را متعادل می کند. بهترین کار این است که گیاه بامبو را در منطقه ثروت در خانه قرار یا محل کار قرار دهید. بهترین نوع بامبو، بامبو پیچکی است و تعداد ساقه هایی که گیاه دارد تعیین می کند که برای کدام جنبه ها شانس بیشتری دارد.

5 شاخه: خلاقیت و موفقیت

7 شاخه: موفقیت تحصیلی

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

8 شاخه: سلامت و ثروت

10 شاخه: خوشبختی

21 شاخه: مطلقا ثروت


گیاه ثروت پاچیرا یا درخت پول

درخت پول شناخته شده ترین گیاه فنگ شویی برای ثروت و رفاه است. این درخت بلند، زمانی بهترین ثروت را به ارمغان می آورد که در مناطق ثروت، سلامت یا شهرت قرار گیرد. استفاده از آن در حوزه معنویت و دانش، یا ازدواج و روابط، نامطلوب تلقی می شود.

درخت پول در قوانین فنگ شویی باید حداقل، از سه تنه در هم پیچیده درست شده باشد.


گیاه یشم

گیاه یشم گیاه دیگری است که معمولاً به عنوان گیاه ثروت کراسولا در فنگ شویی شناخته می شود. برگ های گرد آن نماد خوشبختی است. این گیاه نسبتاً مقاوم تر است، بنابراین انتخاب آن برای کسانی که با نگهداری گیاهان مشکل دارند و یا وقت کافی برای مراقبت از آن ها را ندارند، بهتر است.

گیاه یشم، مانند درخت پول، بهتر است در مناطق پول، سلامت یا شهرت خانه قرار بگیرد. شما همچنین می توانید از آن در محیط کارتان استفاده کنید تا موفقیت و ثروت را دعوت کنید.


گیاه ارکیده

ارکیده ها رنگ زیبایی دارند و آرامش دوست داشتنی را به هر فضایی می آورند. ارکیده، گیاه فنگ شویی ایده آل برای عشق است. از آنجا که ارکیده باعث آرامش می شود، استفاده از آن به ویژه در اتاق خواب مفید است. برای بهترین نتیجه، ارکیده را در گوشه اتاق خواب قرار دهید.


گیاه لیلی

مراقبت از نیلوفرهای صلح (لیلی) آسان است. لیلی به بهبود کیفیت هوای خانه یا محل کار شما کمک می کند. این گیاه دارای شکوفه های سفید زیبا و شاخ و برگ های سرسبز است و چون هوا را تصفیه می کند، قرار دادن آن در یک منطقه اداری می تواند به بهبود شرایط هوا و اصلاح عدم تعادل انرژی کمک کند.


گیاهان بدشانسی

برخی گیاهان ممکن است انرژی کمتری به همراه داشته باشند و بهتر است حضور آنها را به حداقل برسانید.


گل مصنوعی

گل مصنوعی، انرژی مرده را به ارمغان می آورد، پس از استفاده از آن خودداری کنید.


کاکتوس

گیاهان خاردار مانند کاکتوس، به دلیل داشتن تیزی و امکان آسیب به شما، پیشنهاد نمی شوند. حتی در فرهنگ فنگ شویی گیاهان خاردار، به عنوان حاملان انرژی منفی معرفی شده اند.


گیاهانی با الگوی رشد شاخ و برگ رو به پایین

از گیاهانی با الگوهای رشد شاخ و برگ رو به پایین (جایی که برگها به جای رشد در جهت بالا به سمت پایین آویزان می شوند) خودداری کنید، زیرا ممکن است به انرژی غم و اندوه کمک کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده