ثروتسازی با هیپنوتیزم


» 6 نماد فنگ شویی که انرژی مثبت را به خانه شما می آورند.

6 نماد فنگ شویی که انرژی مثبت را به خانه شما می آورند.

نمادهای فنگ شویی که انرژی مثبت را به خانه شما می آورد!

فنگ شویی، علم چینی باستانی است که انرژی خوب را در خانه ی شما هدایت می کند. این کار را می توان با قرار دادن بسیاری از نمادهای فنگ شویی در خانه انجام داد. فنگ شویی معتقد است که نیروهای نامرئی طبیعت را به سمت شما هدایت می کند به طوریکه به نفع شما باشد. 

فنگ شویی بر این باور است که نمادها و شیوه‌های قرار دادن آن ها می‌توانند باعث جریان مثبت انرژی در خانه شوند. اگر جریان انرژی خیلی سریع باشد، نمی‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. اگر جریان انرژی کند باشد، سرزندگی خانه را نیز از خود دور می کند. بنابراین، کدام نماد فنگ شویی برای خانه شما مناسب است؟ در ادامه به آن ها می پردازیم.


نماد گل

گل ها علاوه بر اینکه زیبا و سرزنده به نظر می رسند، طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می آورند. در فنگ شویی، گل های تازه، خوش شانسی و شادی را به خانه می آورند. اما از آنجایی که نگهداری گل های تازه در خانه همیشه غیرممکن است، استفاده از تصاویر گل یک جایگزین عالی است. شما نمی توانید از گل های مصنوعی استفاده کنید چون، باعث رکود انرژی می شوند.

نماد بودا

بودا نماینده صلح، رفاه و خوش شانسی در علم فنگ شویی است. زمانی که یک زندگی پرمشغله را تجربه می کنید، نیاز به چیزی دارید که آرامش را به زندگی شما بیاورد. بنابراین، با تصویری از بودا، می توانید حس مثبت را در خانه خود افزایش دهید. 

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

نماد اسب

اسب ها همیشه به عنوان تصویر سنتی رفاه و موفقیت دیده می شوند. در فنگ شویی، اسب ها نشان دهنده شهرت، آزادی و سرعت هستند. بنابراین، تصاویر اسب اغلب در ادارات و مشاغل، مورد استفاده قرار گرفته است. کسانی که به دنبال شهرت هستند باید مجسمه فنگ شویی اسب را در جنوب و شمال قرار دهند تا شغلی درخشان تر و موفقیت آمیزتر داشته باشند. 

نماد میوه

میوه ها در فنگ شویی هدف بسیار خاصی دارند که توسط متون باستانی دیکته شده است. هلو نماد عشق، انار نماد باروری، انگور فراوانی و سیب نوید صلح است. هنگام انتخاب نماد میوه برای نگهداری در خانه، همیشه مطابق با غریزه خود تصمیم بگیرید. تعیین کنید که خانه شما به کدام انرژی بیشتر نیاز دارد و بر اساس آن تصمیم بگیرید. 

نماد ماهی

ماهی یکی از باستانی ترین نمادهای فنگ شویی فراوانی و رفاه است. البته محبوب ترین ماهی، آروانای آسیایی است که بسیار مورد توجه است. آرواناهای اصیل می توانند قیمت بسیار بالایی داشته باشند. پس اگر نمی توانید آروانای آسیایی تهیه کنید، می توانید از آکواریوم های فنگ شویی استفاده کنید که یک نماد قوی برای جذب ثروت در خانه ها هستند. همچنین می توانید عکس ماهی یا نقاشی آن را انتخاب کنید. 

نماد درخت جواهر

درخت جواهر زیباترین نماد برای خانه ها بوده است . آن ها به طور سنتی از جواهرات مختلف ساخته شده اند که هدف خاص خود را دارند. سنگ یشم را می توان به عنوان درمانی برای سلامتی استفاده کرد، در حالی که یک درخت رز-کوارتز را می توان به عنوان درمانی برای عشق استفاده کرد.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده