خرید از سراسر دنیا


» 6 نکته مهم در فنگ شویی خانه

6 نکته مهم در فنگ شویی خانه

با رعایت این نکات ساده، انرژی مثبت را به خانه خود بیاورید!

هدف فنگ شویی این است که "چی مثبت" را به خانه شما دعوت کند تا زندگی شما هم پرانرژی و هم متعادل شود و این یک راه نسبتا ساده برای بهبود حال روحی شما است. در ادامه چند نکته ساده برای آوردن انرژی مثبت "چی" به منزل شما را بیان می کنیم.


1-موقعیت های فرماندهی خودتان را بررسی کنید.

یکی از مهم ترین نکات فنگ شویی، شناختن موقعیت های فرماندهی است. تخت (این نشان دهنده شماست)، میز (این نشان دهنده شغل شما است) و اجاق گاز (نماینده ثروت شما). اگرچه ممکن است نتوانید اجاق گاز خود را جابجا کنید، اما احتمالاً به راحتی می توانید تخت و میز خود را در موقعیت بهتری قرار دهید. نکته اصلی در اینجا این است که هنگام استفاده از این وسایل بتوانید در را ببینید و پشت به در قرار نگیرید! آیا وقتی در رختخواب هستید یا پشت میز خود می نشینید می توانید در را ببینید؟ شما نباید مستقیماً در یک راستا با در باشید، اما نباید هم به آن پشت کنید.


2-طرح های عمودی را به خانه خود اضافه کنید.

نه، شما نیازی به اضافه کردن دیوار یا نردبان به دکوراسیون خود ندارید، اما ادغام برخی از اشکال و خطوط عمودی در خانه شما نشان دهنده رشد است. شما می توانید این امر را به روش های مختلف انجام دهید. به عنوان مثال یک درخت به گوشه ای اضافه کنید تا فضا بلندتر به نظر برسد. اگر اتاق دارید، چند قفسه کتاب بلند بگذارید. به همین سادگی!


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

3-از بهم ریختگی بپرهیزید.

در فنگ شویی اعتقاد بر این است که بهم ریختگی فضای ارزشمندی را که انرژی ورودی جدید به آن نیاز دارد را اشغال می کند. توصیه می کنیم هر روز محیط کار و زندگی خود را تمیز کنید. نه تنها باعث می‌شود کمتر استرس داشته باشید، بلکه باعث صرفه جویی در وقت شما می شود چون برای پیدا کردن وسایلتان نیاز به گشتن ندارید. به علاوه، هر روز شروعی تمیز خواهید داشت، که به بهره وری شما کمک می کند.


4-ورودی خانه را شلوغ نکنید.

آیا این منطقی نیست که اولین جایی که در را باز می کنید، مکان مهمی برای داشتن انرژی خوب باشد؟ در فنگ شویی، ورودی شما نشان دهنده راهی است که انرژی وارد خانه و زندگی شما می شود. از شر جاکفشی و جوراب ها خلاص شوید. کمی گردگیری و تمیزکاری انجام دهید. اگر فضا دارید، چند گیاه و آثار هنری اضافه کنید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا به آن نقطه کمی جذابیت اضافه کنید.


5-موانع را بردارید.

آیا متداول ترین مسیرها در خانه شما - مثلاً از اتاق خواب تا حمام - عاری از خطراتی نظیر زمین خوردن هستند؟ آیا پایه مبل یا صندلی ای وجود دارد که هر روز با آن برخورد می کنید؟ به نحوه حرکت خود در فضای خود فکر کنید و سعی کنید مسیرها را تا حد امکان بدون مانع کنید.


6-گیاهان را اضافه کنید.

در مطلب گیاهان خوش شانسی و بد شانسی در فنگ شویی راجع به گیاهان به طور کامل توضیح داده شده است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده