دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» نکات مهم در فنگ شویی، که کسب و کار شما را رونق می دهد!

نکات مهم در فنگ شویی، که کسب و کار شما را رونق می دهد!

5 نکته برای استفاده از قدرت فنگ شویی برای موفقیت در کسب و کار

اگر به دنبال ایجاد یک محیط کاری هماهنگ، رونق بیشتر کسب و کار خود و ایجاد فضای حمایت کننده و نیروبخش برای کارمندان خود هستید، باید فنگ شویی را در نظر بگیرید.

ممکن است فنگ شویی، برای افراد ناآشنا، عجیب به نظر برسد اما، این هنر باستانی چینی تکنیکی است که مزایای بسیاری را برای مردم (و مشاغل) در سراسر جهان به ارمغان آورده است.

بسیاری از کسب و کارها آموزه های فنگ شویی را پذیرفته اند و دریافته اند که محیط کاری موفق، صلح آمیز و سودآور را برای آنها به همراه داشته است. در ادامه به پنج نکته مهم در فنگ شویی محیط کار می پردازیم.


1-میز کار خود را طوری قرار دهید که به کل فضا دید داشته باشید!

در فنگ شویی، میز شما نمایانگر حرفه شماست و باید به محل قرارگیری آن توجه زیادی داشته باشید. اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فضای کاری شما باید اختصاصی باشد. بگذارید ساده تر بگویم، از میز خود برای هیچ کاری به جز کار استفاده نکنید.

میز کار باید در مقابل دیوار یا پنجره ای قرار گیرد که مستقیماً شما را روبروی درب اتاق قرار ندهد. اما به شما امکان دهد که آن را ببینید. این مسئله باعث می شود که استرس کمتری داشته باشید زیرا می توانید هر کسی را که وارد اتاق می شود را ببینید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

منظره ای که از پشت میز خود می بینید نیز بسیار مهم است. در حالت ایده آل، شما باید به چیزی نگاه کنید که به شما الهام می بخشد. نگاه کردن به یک دیوار خالی مانع پیشرفت شما می شود و نگاه کردن به بیرون از پنجره می تواند حواس شما را پرت کند. درست مانند در، شما باید دیدی از پنجره داشته باشید اما در خط مستقیم با آن نباشید.


2-محیط کار خود را با گل و گیاه زنده کنید!

گل ها و گیاهان برای فنگ شویی عالی هستند زیرا شما را با دنیای طبیعی متحد می کنند. رنگ سبز طبیعی گیاهان، رشد را، چه تجاری و چه شخصی، به ارمغان می آورد. اگر می خواهید گیاهان شما تأثیر مثبتی برای شما داشته باشند، باید سالم و سرزنده باشند.

نوع گیاهی که در محل کار خود دارید نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، شما باید از هر چیزی که تیز است مانند کاکتوس ها اجتناب کنید. در اینجا برخی از بهترین برنامه های فنگ شویی که سلامت، رفاه و هماهنگی را به ارمغان می آورند آورده شده است:

گیاه پول

به گفته فنگ شویی، از آنجایی که برگ های گیاه پول، شبیه سکه است، پول را جذب می کند. هر چه برگ های آن بیشتر باشد و سبزتر باشد، پول بیشتری به همراه خواهد داشت. گیاه را در ورودی یا شمال غربی اتاق نگهداری کنید.

گیاه بامبو خوش شانس

این گیاه را در قسمت شمال شرقی دفتر خود قرار دهید تا ثروت، شانس و کامیابی را به ارمغان آورد. این گیاه دارای تعداد فرد ساقه است و پنج ساقه نشان دهنده ثروت است.

گیاه کائوچو

این گیاه نیز با پول همراه است و باید در شمال غربی قرار گیرد. نه تنها برگ های گرد بزرگ آن نماد ثروت هستند، بلکه به سلامت و کیفیت هوا نیز کمک می کنند.

درختان نخل

فنگ شویی به ما می گوید که درختان خرما انرژی خوبی را فعال، جذب و منتشر می کنند. آنها برای مکان هایی که "جریان چی" از بین رفته یا گیر کرده است یا مکان هایی که انرژی منفی زیادی وجود دارد مناسب هستند.

لیلی صلح

گیاه سوسن یا لیلی صلح ارتعاش قوی می دهد و تعادل جسمی و روحی را به ارمغان می آورد. بهتر است آن را در شرق قرار دهید که گوشه سلامتی است تا فضای شما هماهنگ شود.

راجع به گیاهان فنگ شویی بیشتر بخوانید:

گیاهان خوش شانسی و بد شانسی در فنگ شویی


3-در فضای کاریتان، از نماد آب استفاده کنید!

در هنر فنگ شویی نماد پول قوی تر از آب وجود ندارد. اما نه هر آبی. اگر تمام انرژی مفید "چی" را می‌خواهید که سلامتی و رفاه را برای شما به ارمغان می‌آورد، باید آب را به روش صحیح استفاده کنید و آن را همیشه تمیز و تازه نگه دارید.

گنجاندن نمادهای آب و ویژگی های آب را در فضای کاری خود در نظر بگیرید. یک انتخاب عالی برای این، یک آکواریوم است. ترجیحا با ماهی قرمز در آن، زیرا ماهی قرمز نماد پول در فرهنگ چینی است.

می‌توانید آبنماهای رومیزی را نیز استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که جریان آب آن‌ها خیلی سریع نباشد و یا آب در آن راکد نشود. یک ایده عالی برای دفتر یک آبنمای رومیزی کوچک است که برای فضای کوچکتر طراحی شده است.


4-ارزهای مختلف از کشورهای مختلف را در اتاق کارتان قرار دهید!

اگر ارزهای یدکی از کشورهای خارجی دارید، حتماً آنها را با خود حمل کنید. پول های کاغذی خارج کشور نمادی از ثروت، از تمام نقاط جهان هستند.


5-فضای کاری خود را شلوغ نکنید!

به گفته فنگ شویی، فضای کاری نامرتب می تواند بر عملکرد شما تأثیر منفی بگذارد. اگر چیزهای زیادی روی میز خود داشته باشید انرژی "چی" نمی تواند جریان یابد. بنابراین، بهترین راه برای بهبود عملکرد کاری و افزایش ثروت کسب و کار، رفع انباشتگی و مرتب کردن همه آن چیزها است.

تمام وسایل را از روی میز خود بردارید و قسمت های به هم ریخته اطراف آن را تمیز کنید. تمام اقلامی را که روی میز خود داشتید به دقت بررسی کنید و فقط مواردی را که هر روز استفاده می‌کنید، برگردانید. وقتی صحبت از کاغذها می شود، فقط آنهایی را که محدود به یک پروژه هستند نگه دارید.

نیازی به دور انداختن بقیه وسایلتان نیست، فقط آنها را در جاهای دیگری مانند کمد فایل، ظروف نگهداری و کشوهای میز نگهداری کنید.

هنگامی که میز شما از شلوغی خلاص شد، چیزهایی را اضافه کنید که مسحورکننده، مثبت و برای شما شادی آور هستند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده