دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 5 نکته قدرتمند فنگ شویی برای جذب عشق

5 نکته قدرتمند فنگ شویی برای جذب عشق

با این پنج نکته ساده، عشق را به زندگی خود وارد کنید!

آیا می دانستید فنگ شویی می تواند عشق را به زندگی شما جذب کند؟ بله، این تکنیک چینی برای هر چیزی درمان دارد. با اصول ساده و در عین حال موثر، می توانید زندگی ای را تجربه کنید که در آن شریکی دوست داشتنی و دلسوز دارید. بنابراین، نکات قدرتمند فنگ شویی ما را بررسی کنید تا عشق را جذب کنید.


1- در خانه تان از درخت رز کوارتز صورتی استفاده کنید!

کریستال رز کوارتز، عشق را جذب می کند و مشکلات رابطه را حل می کند. اگر می خواهید رابطه عاشقانه خود را شروع کنید، پس باید یک درخت رز کوارتز تهیه کنید و در خانه تان قرار دهید. این اولین کاری است که برای جذب عشق می توانید انجام دهید.


2- از رنگ صورتی و قرمز استفاده کنید!

یکی دیگر از نکات فنگ شویی عشق، این است که شما باید رنگ های دوست داشتنی صورتی و قرمز را به خانه خود بیاورید. گل‌های صورتی یا کوسن‌های قرمز را برای تزئین خانه‌ ای که شما و شریک آینده‌تان در آن زندگی می‌کنید، تهیه کنید.


3- از همه چیز به صورت جفت استفاده کنید!

بله، درست شنیدید. از همه چیز دو برابر بگیرید. به این ترتیب شما خواسته ی خود را برای داشتن یک شریک به کائنات بیان می کنید. یک جفت بالش، دو صندلی، دو حوله و موارد دیگر را نگه دارید. علاوه بر این، شما حتی می توانید گیاهانی را تهیه کنید که عشق و هماهنگی را جذب می کند.


4- فضایی را برای شریک خود ایجاد کنید!

اگر می خواهید شریک زندگی خود را جذب کنید، باید برای آنها در محل زندگی خود فضا ایجاد کنید. خانه مجردی خود را نسازید زیرا همیشه مجرد خواهید ماند. آن کمد اضافی را درست کنید، لیوان دوم را تهیه کنید و یک تخت دو نفره داشته باشید. از این طریق پیامی به کائنات ارسال خواهید کرد که به دنبال شریک زندگیتان می گردید.


5- زندگیتان را از شریک عاطفی قبلیتان خالی کنید!

یک فرد منظم و یک خانه تمیز می تواند به زندگی عاشقانه کامل منجر شود. تمام چیزهایی که از روابط گذشته خود دارید را دور بریزید، اتاق خود را مرتب کنید، شمع های معطر تهیه کنید و به شیوه ای منظم و آرام زندگی کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده