خرید از سراسر دنیا


» فنگ شویی جاکفشی

فنگ شویی جاکفشی

فنگ شویی جاکفشی در خانه

فنگ شویی یک فلسفه چینی است که حول این باور می چرخد ​​که هر محیطی، صرف نظر از اینکه چقدر به ظاهر بی اهمیت یا پیش پا افتاده باشد، بر انرژی ساکنان آن تأثیر می گذارد. قوانین خاصی برای فنگ شویی وجود دارد که جاکفشی ما را جذاب می کند و انرژی "چی مثبت" را وارد خانه می کند.

جاکفشی یکی از اثاثیه ضروری در هر خانه ای است که همیشه هنگام بازدید از هر خانه ای آن را می بینیم. می توانید آن را بیرون از در اصلی یا نزدیک ورودی از داخل قرار دهید. در این مقاله به چند قوانین فنگ شویی جاکفشی می پردازیم:


1-کفش ها را در ارتفاع مناسب قرار دهید!

طبق نظریه باستانی سه نیروی حیات، ارتفاع خانه را به سه قسمت مساوی تقسیم می کند. بالا نماد بهشت، وسط نشان دهنده انسان، و پایین نشان دهنده زمین است.

کثیف بودن کفش ها را نمی توان انکار کرد. آنها کثیفی را از محیط جمع آوری می کنند. بنابراین جاکفشی حاوی کفش‌های کهنه و کثیف متعلق به بخش زمین است.

برخی از استادان سنتی فنگ شویی معتقد بودند که اگر کفش ها را در قسمت میانی یا بالای جاکفشی قرار دهید، سلامت خانواده تحت تأثیر قرار می گیرد. بنابراین، اگر جاکفشی شما در این بخش است، راه حل این است که فقط کفش‌های کاملا نو را در قسمت بالایی و کفش‌های قدیمی را در پایین قرار دهید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


2- جاکشی 5 طبقه را انتخاب کنید!

بهتر است یک جاکفشی پنج طبقه انتخاب کنید. به این دلیل که نشان دهنده پنج عنصر (فلز، آب، چوب، آتش و زمین) در جنبه فنگ شویی است. تعداد طبقات می تواند کمتر از پنج باشد اما بیشتر نه!


3- از جاکفشی های در بسته استفاده کنید!

انتخاب جاکفشی در بسته به جای جاکفشی باز یا بدون در توصیه می شود. زیرا کفش ها را از دید پنهان نگه می دارد و همچنین بوی کفش ها را در خانه پخش نمی کند. علاوه بر این، جاکفشی می تواند انرژی بد را در هنگام بسته شدن به دام بیاندازد. اما مطمئن شوید که برای تهویه کافی نیز منافذی وجود داشته باشد.


4- جلوی کفش به طرف داخل جاکفشی باشد!

جلوی کفش باید به سمت داخل باشد تا هر زمان که جاکفشی را باز می‌کنید، انرژی "چی" شوم به سمت شما هدایت نشود. برخی از افراد بر این باورند که چنین کفش هایی که برای مدت طولانی به سمت شما نشانه می روند، منجر به بیماری می شوند.


5- همیشه جاکفشی خود را تمیز و مرتب نگه دارید!

بهتر است جاکفشی خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. این عادت به شما اطمینان می دهد که انرژی خوبی در خانه خود دارید که به شما کمک می کند زندگی سالم تری داشته باشید. بنابراین باید همیشه جاکفشی خود را تمیز و مرتب نگه دارید. علاوه بر این، کفش های خود را به صورت دوره ای تمیز کنید تا بوی بد آن از بین برود و از شر کفش های کهنه ای که مدت زیادی از آن استفاده نکرده اید خلاص شوید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده