دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 5 نکته فنگ شویی آسان برای بارور شدن و بارداری

5 نکته فنگ شویی آسان برای بارور شدن و بارداری

با این نکات فنگ شویی، باروری آسانی داشته باشید!

فنگ شویی، یک سیستم چینی باستانی برای چیدمان مبلمان و دکوراسیون در خانه، است که می تواند به تقویت باروری کمک کند. با تغییر محیط، می توانید روحیه و زندگی خود را تغییر دهید.

کارشناسان فنگ شویی می گویند افرادی که مشکلات باروری دارند، باید از بهم ریختگی پرهیز کنند و مراقب جریان انرژی در خانه خود باشند. هدف از تمرین این هنر باستانی چینی ایجاد تعادل انرژی برای افزایش سلامتی و رفاه ساکنان خانه است. با پیروی از این چند راه حل یا درمان ساده فنگ شویی، اکنون می توانید خانه ای ایجاد کنید که انرژی خوب را تشویق می کند و "شانس باروری" شما را افزایش دهد.


1-انسداد جریان انرژی را بررسی کنید!

در ابتدا، به اطراف خانه خود نگاهی بیندازید تا بررسی کنید که آیا انسدادی بر گردش انرژی در خانه شما تأثیر می گذارد که ممکن است مقصر ناباروری باشد.

باید اطمینان حاصل کنید که خانه شما خالی از بهم ریختگی و دارای تهویه مناسب باشد. علاوه بر این، موانعی را در سر راه درب ورودی بررسی کنید، به عنوان مثال، درختان بزرگ، پایه چراغ ها و غیره.

همه این موقعیت ها نمادی از انسداد هستند که شانس باردار شدن را به حداقل می رساند. بنابراین باید شروع به فنگ شویی کنید و از انرژی های مثبت در خانه خود، برای بهبود باروری خود با فنگ شویی اطمینان حاصل کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


2- فنگ شویی اتاق خواب خود را بررسی کنید!

فنگ شویی اتاق خواب نقش مهمی در کمک به باروری دارد. اتاق خواب باید مکانی برای آرامش و آسایش باشد. اتاق خواب، جایی است که می خوابیم و عشق می کنیم. این فضایی است که ما بیشتر از هر اتاق دیگری در خانه در آن وقت می گذرانیم.

با این حال بسیاری از مردم هرگز به اتاق خواب خود فکر نکرده اند که چگونه می توانند از فضای خود برای ارتقای باروری و سلامت کلی استفاده کنند.

ابتدا باید به محل قرارگیری تخت خود توجه کنید و مطمئن شوید که لبه های نوک تیز به سمت تخت شما نباشد. به عنوان مثال، گوشه های تیز میزی، شما را نشانه نرفته باشد.

در مرحله بعد، هر وسیله الکترونیکی را که باعث تداخل می شود را از تخت خود جدا کنید. زیر تخت خواب خود را خالی نگه دارید تا جریان انرژی مسدود نشود و در نهایت، پنکه های سقفی یا چراغ های سنگین را روی تخت خود نصب نکنید.


3- خانه خود را با نمادهای باروری تزئین کنید!

بسیاری از نمادهای خوش شانس، نماد باروری و ازدواج در فنگ شویی هستند. به عنوان مثال، محبوب ترین آنها فیل و انار هستند.

می توانید یک جفت مجسمه فیل دوست داشتنی را روی میزهای کنار تخت خواب و انارهایی در بخش شمالی خانه یا اتاق خود قرار دهید. این قرارگیری ها شانس بارداری شما را افزایش می دهد.


4- رنگ مناسب برای اتاق خواب خود انتخاب کنید!

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب شما می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ هایی که انتخاب می کنید می توانند بر خلق و خو، کیفیت خواب و باروری شما تأثیر بگذارند.

یک رنگ آرامش بخش و خنثی برای اتاق خواب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

-باید آرامش بخش باشد نه محرک

-رنگ انتخاب شده باید حس آرامش و آرامش ایجاد کند نه پرخاشگری یا عصبانیت

-باید احساس امنیت و آرامش را ایجاد کند.

شما باید از رنگ های روشن و محرک مانند قرمز اجتناب کنید زیرا انرژی کودک را به سرعت از اتاق خارج می کند.


5- از عکس حیوانات وحشی استفاده نکنید!

به تصویر کشیدن حیوانات درنده مانند شیر، ببر و عقاب بهترین ایده در اتاق خواب نیست. این حیوانات می توانند باعث ترس یا اضطراب شوند و حتی ممکن است خواب را برای شما دشوار کنند.

علاوه بر این، اتاق خواب پناهگاهی برای زوج هایی است که می خواهند بچه دار شوند. بنابراین باید مکانی گرم و آرام با محیطی نرم باشد. وجود حیوانات درنده روی روتختی شما این فضا را از بین می برد و باردار شدن را برای شما دشوار می کند. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده