خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یین و یانگ چیست؟

یین و یانگ چیست؟

معنی نماد یین و یانگ در فنگ شویی

وقتی کلمه یین و یانگ را می شنوید، احتمالاً نمادی را به یاد می آورید که شبیه به یک دایره سیاه و سفید است. این درست است اما، معنای بسیار بیشتری از این مفهوم باستانی وجود دارد. یین و یانگ یک فلسفه چینی باستانی است بین دو نیروی متضاد که برای حفظ تعادل و رفاه هماهنگ عمل می کنند.


نماد یین و یانگ چیست؟

نماد یین و یانگ در حدود قرن چهارم قبل از میلاد توسعه یافت. باستانی ها این نماد را برای نشان دادن آنچه ما اکنون "یین" و "یانگ" می نامیم ایجاد کردند. نماد یین یانگ شامل بخش روشن (یانگ) و بخش تاریک (یین) است. نور نشان دهنده چیزی است که ما خوب یا مثبت می دانیم، در حالی که تاریکی نشان دهنده چیزی است که ما بد یا منفی می دانیم.

علاوه بر این، یین و یانگ دو نیروی متضاد اما مکمل در جهان هستند. بنابراین، ما یین را تیره، منفعل، زنانه و مطیع توصیف کردیم، در حالی که یانگ را روشن، فعال، مردانه و غالب توصیف می کنیم.


اهمیت نماد یین و یانگ

نماد یین و یانگ در فرهنگ چینی نشان دهنده تعادل نیروهای مخالف است. دایره ای که یک طرف آن سیاه و یک طرف آن سفید است. این دو نیمه نشان می دهد که چگونه همه چیز در جهان دارای هر دو جنبه منفی و مثبت هستند.


کاربرد نماد یین و یانگ در فنگ شویی

می توانید از نماد یین و یانگ برای متعادل کردن انرژی در یک اتاق یا کل ساختمان استفاده کنید. جدای از آن، می توانید با متعادل کردن انرژی های درونی خود، از آن برای رفاه شخصی نیز استفاده کنید.

راه های زیادی برای استفاده از این نماد برای اهداف فنگ شویی وجود دارد:

1-آن را کف خانه یا محل کار خود قرار دهید.

2-آن را به دیوار آویزان کنید.

3-آن را نزدیک تخت خود قرار دهید.

4-آن را نزدیک درب قرار دهید.


کاربرد جواهرات یا لباس های دارای یین و یانگ

یین و یانگ یک نماد جهانی است که توسط مردان و زنان پوشیده می شود. یین و یانگ نماد خوش شانسی است و می توانید از آن به عنوان یک وسیله که برای شما خوش شانسی را به ارمغان می اورد استفاده کنید.

استفاده از نماد یین و یانگ، چه یک طرح چاپ شده روی تی شرت باشد و چه یک گردنبند یا گوشواره، توصیه می شود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده