خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

فنگ شویی بالکن و تراس خانه

بالکن می تواند مکانی عالی برای ایجاد حس آرامش در خانه شما باشد. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که انرژی به خوبی جریان می یابد؟ قبل از برنامه ریزی برای قرار دادن میز و صندلی خود، باید این نکات ساده فنگ شویی بالکن را برای مثبت اندیشی دنبال کنید.


1. از بهم ریختگی در بالکن جلوگیری کنید.

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که فضای خود را تمیز کنید. می‌توانید با حذف موارد اضافی یا استفاده نشده که مورد نیاز نیستند، شروع کنید. به یاد داشته باشید که بهم ریختگی به فنگ شویی بالکن شما آسیب می رساند.

علاوه بر این، بهتر است از آویزان کردن لباس ها در بالکن برای جریان خوب انرژی خودداری کنید. با این حال، برای افرادی که در یک آپارتمان کوچک با محدودیت فضا زندگی می کنند، می تواند یک مشکل بالقوه باشد. برای جلوگیری از این مشکل، لباس ها را در زیر نور خورشید خشک کنید یا از خشک کن در داخل خانه استفاده کنید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

2. از قرار گرفتن درب اصلی رو به بالکن خودداری کنید.

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

هنگام طراحی و چیدمان معمولاً فنگ شویی ساختمان مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال، اگر درب اصلی شما مستقیماً رو به بالکن باشد، به معنای از دست دادن پول است. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان نیز این چیدمان را با بسیاری از چیزهای بد مانند دزدی مرتبط می دانند.


3. یک بالکن با نور خوب دارای فنگ شویی خوبی است.

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

بالکن با نور مناسب برای ساکنین خانه شادی می آورد، اما مزایای بسیار دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که افرادی که دارای یک بالکن روشن هستند، نسبت به افرادی که این بالکن را ندارند، شانس بیشتری برای داشتن فرصت‌ها و رضایت بیشتر از زندگی خود دارند.

خوب است که بالکن خود را تا حد امکان روشن نگه دارید تا نور طبیعی خورشید به فضای نشیمن وارد شود. از داشتن گیاهان بلند و بدون پیرایش که جلوی نور را می گیرند خودداری کنید. یک اتاق کم نور انرژی راکد به ارمغان می آورد که بر سلامت و ثروت تأثیر می گذارد.


4. گیاهان را به بالکن خود اضافه کنید.

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

بسیاری بر این باورند که افزودن گیاهان به بالکن می تواند فنگ شویی خوبی به همراه داشته باشد. گیاهان به تازه نگه داشتن هوا کمک می کنند و راهی طبیعی برای تصفیه هوا هستند. علاوه بر این، برخی از گیاهان وجود دارند که مردم معتقدند شانس و کامیابی به ارمغان می آورند.

انتخاب گیاهان مناسب برای بهره مندی بیشتر از بالکن ضروری است. شما می خواهید که آنها در محیط شما رشد کنند و در عین حال مزایایی که ارائه می دهند را برای شما فراهم کنند.


5. لطفا حیوانات خانگی نداشته باشید.

نکات فنگ شویی بالکن برای خوش شانسی و مثبت اندیشی

ایده حیوانات خانگی در بالکن در فنگ شویی ایده آل نیست. جریان چی را مختل می کند و می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. بنابراین برای داشتن فنگ شویی خوب، بسیار مهم است که حیوانات خانگی خود را تا حد امکان در داخل یا خارج از خانه خود نگه دارید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده