دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا وجود آکواریوم در اتاق خواب، فنگ شویی بد است؟

آیا وجود آکواریوم در اتاق خواب، فنگ شویی بد است؟

بررسی تاثیر قرار دادن آکواریوم در اتاق خواب، بر اساس قوانین فنگ شویی

نظرات ضد و نقیض زیادی در مورد آکواریوم در اتاق خواب وجود دارد. برخی معتقدند فنگ شویی بد است، در حالی که برخی دیگر معتقدند فنگ شویی خوب است. پس بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم و حقیقت را دریابیم.

آکواریوم ماهی می تواند یک مکمل عالی برای هر اتاق در خانه، از جمله اتاق خواب شما باشد. آکواریوم ها عنصری از طبیعت و آرامش را به هر فضایی اضافه می کنند، که می تواند به شما کمک کند در مواقع سخت آرامش داشته باشید.

با این حال، برخی با این گفته مخالفند. این دسته از افراد احساس می‌کنند که داشتن یک مخزن ماهی در اتاق خواب فنگ شویی بد تلقی می‌شود، زیرا فکر می‌کنند داشتن یک مخزن ماهی بدشانسی و بدبختی را وارد خانه می‌کند.

با توجه به اصل فنگ شویی، قرار دادن آکواریوم ماهی در اتاق خواب و موقعیت های دیگر توصیه نمی شود. برخی از مردم از آکواریوم ماهی به عنوان فنگ شویی ثروت استفاده می کنند زیرا آب جاری با انرژی متحرک نماد انرژی های پولی است. با این حال، در اتاق خواب، ما برای استراحت و تجدید قوا آرامش می خواهیم.

آیا وجود آکواریوم در اتاق خواب، فنگ شویی بد است؟

چرا وجود آکواریوم ماهی در اتاق خواب فنگ شویی بد است؟

اگر آکواریوم ماهی را در مکان نامناسبی قرار دهید یا اگر برای اتاق خیلی بزرگ یا کوچک باشد، می تواند به عنوان فنگ شویی بد دیده شود. اتاق خواب یکی از اتاق هایی است که باید از قرار دادن آکواریوم ماهی در آن اجتناب کنید. در اینجا چند دلیل آورده شده است:


1- به هم زدن خواب و مشکلات سلامتی

آکواریوم ها برای ایجاد یک محیط آرامبخش عالی هستند. با این حال، آنها همچنین پتانسیل ایجاد اختلال در کیفیت خواب را با پمپ های پر سر و صدای خود دارند.

عوامل زیادی می توانند باعث ایجاد نویز از فیلترهای مخزن ماهی شوند. به عنوان مثال، پمپ ممکن است خیلی نزدیک به تخت شما باشد، یا ممکن است یک فیلتر پر سر و صدا داشته باشید.

در نتیجه، این مخازن پر سر و صدا می توانند باعث اختلال در خواب شوند و منجر به سایر مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا، اضطراب و بیماری قلبی شوند.


2. عناصر تولد ناسازگار

برخی از افراد دارای عناصر تولدی هستند که برای استفاده از عنصر آب در محل زندگی خود نامناسب هستند. مثلاً اگر در خانه یا اتاق خواب خود یک آکواریوم بگذارند برایشان بدشانسی می آورد.


3. تعمیر و نگهداری ضعیف باعث مشکل می شود!

بهتر است مخزن ماهی را به طور مرتب تمیز کنید و حداقل دو هفته یک بار آب آن را تعویض کنید. علاوه بر این، باید مخزن را حسابی جاروبرقی بکشید تا کثیفی ها و زباله ها از بین بروند.

مراقبت از آکواریوم ماهی مستلزم زمان و تلاش زیادی است. اگر تعمیر و نگهداری منظم وجود نداشته باشد، کپک ایجاد می کند و کپک ممکن است به سلامت فرد آسیب برساند. اگر در انجام همه این کارها تنبل هستید، هیچ آکواریومی در خانه نداشته باشید زیرا ممکن است بیشتر ضرر داشته باشد تا سود.


4. قرار دادن آکواریوم در موقعیت اشتباه، انرژی منفی می آورد.

آب متحرک در مخزن ماهی یک فعال کننده انرژی فنگ شویی قوی است، بنابراین اگر ایده ای برای قرار دادن آن در یک بخش مناسب در خانه خود ندارید، بهتر است هیچ آکواریومی را در خانه قرار ندهید.

اگر آن را در منطقه ای با عنصری قرار دهید که با آب برخورد می کند، ممکن است روی شما تأثیر منفی بگذارد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده