خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 6 گام آسان فنگ شویی کمد برای انرژی خوب

6 گام آسان فنگ شویی کمد برای انرژی خوب

قوانین و نکات مهم فنگ شویی کمد و کابینت

فنگ شویی یک هنر چینی باستانی در طراحی و قرار دادن وسایل است که هنوز هم محبوب است. اصول فنگ شویی مبتنی بر این ایده است که نیروهای نامرئی در زندگی و خانه ما در کار هستند که می توانیم آنها را برای یک نتیجه خوب یا بد مهار کنیم. به عنوان مثال، چیدمان مبلمان، دکوراسیون و سایر اشیاء در یک اتاق می تواند بر انرژی تأثیر بگذارد. 

کمد شما شباهت زیادی به ذهن شما دارد. باید سازماندهی شده، شفاف و عاری از هرگونه انرژی منفی باشد. کمدها و کابینت ها می توانند به سرعت انرژی چی راکد را جمع کنند و بر "چی" در خانه شما تأثیر منفی بگذارند. برخی از استراتژی های فنگ شویی را در فضای خود پیاده کنید تا هر بار که درهای کمد را باز می کنید، آرامش و شادی فراوانی را تجربه کنید.


کمد در فنگ شویی چه چیزی را نشان می دهد؟

در فنگ شویی، کمد فضای شخصی شما را نشان می دهد و نحوه سازماندهی آن می تواند وضعیت درونی شما را منعکس کند. با صرف زمان برای سازماندهی و مرتب کردن کمد لباس خود، می توانید جریان انرژی مثبت را در زندگی خود بهبود بخشید.

علاوه بر این، کمد لباس شما می‌تواند ابزاری قدرتمند برای آشکارسازی نیات شما باشد و به شما کمک کند زندگی مورد نظر خود را بسازید. با سازماندهی کمد خود بر اساس اصول فنگ شویی، می توانید فضایی ایجاد کنید که منعکس کننده خود فعلی و آینده شما باشد و به شما این امکان را می دهد که با بالاترین پتانسیل خود زندگی کنید.

علاوه بر این، قرار گرفتن و استفاده از کمد دیواری تأثیر بسزایی در فنگ شویی اتاق خواب دارد. اگر آن را به درستی قرار دهید، از مثبت بودن و ذهنی آرام لذت خواهید برد. بنابراین، بیایید برخی از بایدها و نبایدهای فنگ شویی برای کمد لباس یا کمد را بررسی کنیم.


1. فضا را پاک کنید.

یکی از مهم ترین جنبه های فنگ شویی، بی نظمی و حذف هر گونه چیز ناخواسته از کمد لباس است. اما اول، شما باید همه چیز را در کمد دوست داشته باشید زیرا یک فرد معمولی تنها 50 درصد از کمد لباس خود را می پوشد.

این عادت پاکسازی فضا به جریان یافتن انرژی مثبت کمک می کند. به عنوان مثال، اگر کمد لباس شما به هم ریخته است و لباس هایی دارید که دیگر نمی پوشید، می تواند نشانه ای از بدشانسی یا احساس گیر افتادن در زندگی باشد.


2. اندازه کمد در فنگ شویی مهم است.

بهتر است از کمد بزرگی که در اتاق خواب جا نمی شود خودداری کنید. تعادل نقش حیاتی در ارتقای هارمونی دارد. هنگام انتخاب کمد لباس، باید اندازه اتاق خواب را نیز در نظر بگیرید.

اگر اتاق خواب کوچک است، اندازه ای متناسب با فضای کلی انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک کمد لباس بزرگ را در یک اتاق کوچک قرار دهید، احساس ناهماهنگی ایجاد می کند که باعث ناراحتی افراد می شود.


3. آینه را از دید خارج کنید.

آینه ها به دلایل زیادی عالی هستند. آنها به ما کمک می کنند تا ببینیم چه شکلی هستیم، اتاق را از نظر بصری جادارتر نشان می دهند و حتی می توانند در مورد فنگ شویی به ما کمک کنند.

با این حال، گاهی می خواهیم آینه ای را در اتاق خواب خود پنهان کنیم تا رو به پنجره، درب اتاق خواب، سرویس بهداشتی و تخت نباشد. مثلا می توانیم داخل کمد یا پشت کمد نصب کنیم. در این صورت آینه هیچ انعکاسی یا فنگ شویی بدی ایجاد نمی کند که بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد.


4. برای خواب خوب، کمد را از تخت دور نگه دارید.

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم در مورد فنگ شویی مرتکب می شوند، قرار دادن کمد لباس در کنار تخت است. این چیدمان می تواند مشکلاتی را در سطح خواب و انرژی فرد ایجاد کند. اگر می خواهید از شیوه های خوب فنگ شویی پیروی کنید، بهتر است از قرار دادن کمد در کنار تخت خودداری کنید.

تحت این پیکربندی چیدمان، احساس فشار و ناراحتی خواهید کرد. کیفیت خواب را مختل می کند و در نهایت بر وضعیت سلامتی شما تأثیر می گذارد.


5. یک فضای متعادل و هماهنگ ایجاد کنید.

کمد لباس را در سمت چپ تخت خود قرار دهید. سمت چپ نشان دهنده "اژدهای سبز"/یانگ است و سمت راست نماد "ببر سفید"/یین است. یانگ باید بالاتر از یین باشد، بنابراین قرار دادن کمد در سمت چپ تخت، انتخاب بهتری نسبت به سمت راست است.


6. به «تیرهای سمی» نه بگویید.

اطمینان حاصل کنید که گوشه کمد به سمت تخت نباشد زیرا انرژی منفی را ایجاد می کند. این انرژی نامطلوب به عنوان " تیر سمی " نیز شناخته می شود و برای سلامتی فرد مفید نیست.

اگر احساس می‌کنید که زندگی‌تان نامتعادل به نظر می‌رسد و شب‌ها بی‌خوابی دارید، دوباره به کمد فنگ شویی خود نگاه کنید و ببینید آیا دستورالعمل‌ها را زیر پا گذاشته‌اید یا خیر.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده