دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فواره آب یا آبنما در فنگ شویی

فواره آب یا آبنما در فنگ شویی

7 نکته مفید فنگ شویی فواره آب برای خوش شانسی

فواره های آب به طور گسترده ای به عنوان نمادهای فنگ شویی از ثروت و فراوانی، برای جذب انرژی مثبت به فضای زندگی یا کار شما شناخته می شوند .

بسیاری از مردم عاشق استفاده از فواره های آب در خانه هستند زیرا فواره ها عنصر آب را که نماد ثروت و رفاه است وارد خانه می کنند.

آبنماها در طرح ها و سبک های مختلفی تولید می شوند. به عنوان مثال، رومیزی، ایستاده، دیواری و بسیاری موارد دیگر. اگر در حال حاضر آبنما یا فواره دارید یا قصد تهیه آن را دارید، باید بدانید که چگونه فواره آب خود را برای جذب انرژی مفید به درستی قرار دهید.

در اینجا قوانین و دستورالعمل هایی برای آبنما آورده شده است که باید از آنها پیروی کنید:


1. مطمئن شوید که آب به سمت داخل جریان دارد.

اگر در نزدیکی ورودی اصلی خود یک آبنما قرار می دهید، مطمئن شوید که آب به سمت داخل خانه جریان دارد. آب روان نمادی از انباشت ثروت، رفاه و انرژی مثبت در یک فضا است. از سوی دیگر، اگر آب به سمت بیرون جریان دارد، نشان دهنده دور ریختن ثروت شماست.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


2. از آب راکد استفاده نکنید!

در فنگ شویی، همیشه باید آب را جاری نگه دارید. آب غیر متحرک انرژی راکد و نامطلوب را در خانه یا فضا ایجاد می کند. با حفظ جریان آب، حرکت انرژی تشویق می شود و فضایی پر جنب و جوش و مثبت ایجاد می کند.


3. از فواره آب در اتاق خواب استفاده نکنید!

به طور کلی با توجه به اصول فنگ شویی توصیه می شود که در اتاق خواب آبنما نداشته باشید. اتاق خواب فضایی برای استراحت و تجدید قوا است و یک آبنما ممکن است صدای بیش از حد ایجاد کند، خواب را مختل کند و محیطی ناآرام برای خواب ایجاد کند.

علاوه بر این، ما عنصر آب را با احساسات مرتبط می‌دانیم و وجود آب‌نما در اتاق خواب ممکن است باعث عدم تعادل یا انرژی هیجانی بیش از حد شود که می‌تواند خواب آرام را مختل کند.


4. از قرار دادن آبنما در حمام خودداری کنید!

حمام خودش به مقدار کافی عنصر آب دارد. بنابراین اگر یک آبنما اضافه کنید، ممکن است عنصر آب بیش از حد ایجاد کند و تعادل انرژی ها را در فضا به هم بزند.

علاوه بر این، حمام فضایی است که در آن آلودگی را از بین می بریم. از این رو، یک فواره آب ممکن است با هدف مورد نظر منطقه هماهنگ نباشد.

بنابراین، اکیداً به شما توصیه می شود که حمام را تمیز، دارای تهویه مناسب و عاری از آب بیش از حد یا عناصر دیگری که ممکن است در عملکرد اصلی آن اختلال ایجاد کنند، نگه دارید.


5.آبنما را در بخش شرقی خانه قرار دهید!

آبنما در بخش شرقی خانه خود قرار دهید تا سلامت و روابط خوب را ارتقا دهید. زیرا شرق نشان دهنده عنصر چوب است و آب چوب را تغذیه و تقویت می کند. همانطور که چشمه آب به آرامی جریان می یابد، انرژی شرق را فعال می کند و باعث رشد شخصی، شکوفایی و زندگی خانوادگی خوب می شود. علاوه بر این، صدای تسکین دهنده آب فضایی آرام را ایجاد می کند و حس آرامش را در خانه شما ایجاد می کند.


6. آبنما را زیر پله ها نگذارید!

راه پله نشان دهنده جریان انرژی به سمت پایین است، در حالی که آب نمادی از انرژی بالابرنده است. بنابراین، اگر یک آبنما را در زیر پله ها قرار دهید، انرژی جریان آب ممکن است توسط راه پله مختل یا سرکوب شود. این پیکربندی می تواند عدم تعادل ایجاد کند.


7. آبنما را در آشپزخانه قرار ندهید!

عنصر غالب آشپزخانه، آتش است. آتش و آب نیروهای متضاد هستند و ترکیب آنها ممکن است تعادل انرژی را در این منطقه حیاتی خانه بر هم بزند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده