خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 4 نکته مهم فنگ شویی برای انتخاب پرده

4 نکته مهم فنگ شویی برای انتخاب پرده

4 نکته مفید برای انتخاب پرده های خانه بر اساس قوانین فنگ شویی

پرده ها جزء اصلی دکور خانه هستند، اما پرده های نامناسب می توانند بر خانه شما تأثیر منفی بگذارند. پرده ها برای فنگ شویی ضروری هستند زیرا آنها به شما حریم خصوصی می دهند، به خصوص اگر ساختمان ها نزدیک به یکدیگر باشد. در این مقاله نکاتی برای انتخاب پرده های مناسب برای شما به اشتراک گذاشته می شود:


1. الگوهای مناسب را انتخاب کنید!

افزودن پرده، راهی کلاسیک برای افزودن سبک و شخصیت به هر اتاقی است. با این حال، پرده همچنین می تواند راهی عالی برای آوردن انرژی منفی باشند. برای مثال، اگر ترس عمیقی از زنده به گور شدن دارید، از پرده هایی با تصاویری مانند تابوت یا سنگ قبر اجتناب کنید.

طراحی یک اتاق می تواند بر روحیه و احساس فرد در فضا تأثیر بگذارد. بنابراین، اگر می‌خواهید محیطی دلپذیر ایجاد کنید، بهتر است از پرده‌هایی با نمادهای منفی مانند اسکلت، حیوانات و غیره استفاده نکنید.

ممکن است باعث ایجاد احساس ناامنی شود و کیفیت خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد، به خصوص اگر در اتاق خواب شما باشد. در نهایت سلامت شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

2. رنگ مهم است!

وقتی صحبت از فنگ شویی می شود، رنگ ها معانی مختلفی دارند. رنگ‌های مختلف در زمینه‌های مختلف می‌توانند جلوه‌های متنوعی را ایجاد کنند. به عنوان مثال، قرمز رنگ آتش است و باید برای مناطقی که عاشقانه در نظر گرفته شده اند، به مقدار کم استفاده شود. بنابراین اتاق خواب عالی است. زرد رنگ زمین است که برای خلاقیت و رشد استفاده می شود، بنابراین در اتاق نشیمن یا فضای اداری بهترین است.

از سوی دیگر، از انتخاب رنگ تیره پررنگ در اتاق خواب خودداری کنید زیرا، می تواند روی زیبایی شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، رنگ مشکی به افراد احساس افسردگی می‌دهد، در حالی که قرمز روشن هیجان را تحریک می‌کند و در داشتن خواب و استراحت خوب مشکل ایجاد می‌کند.

برای اتاق خواب یک زوج متاهل، باید از پرده صورتی پرهیز کنید، زیرا ممکن است روابط خارج از زن و شوهر را جذب کند و بر روابط شما تأثیر بگذارد.

انتخاب یک رنگ روشن، گرم و آرامش بخش برای پرده شما بهترین گزینه خواهد بود.


3. ضخیم یا نازک؟

اگر گوشه ثروت شما مستقیماً رو به پنجره تمام قد است، برای رفع این چالش، می توانید از پرده های دو لایه برای جلوگیری از انرژی نامطلوب استفاده کنید. اگر از یک پرده ضخیم استفاده می کنید، ممکن است نور کاملا طبیعی را مسدود کند، اما پرده نازک این کار را نمی کند.


4. پرده ها را مرتباً تمیز نگه دارید!

پنجره ها و پرده ها وسیله هایی هستند که به انرژی ها اجازه ورود به خانه را می دهند. صرف نظر از نو بودن، کهنه بودن، خراب یا پاره بودن، بر انرژی خانه تأثیر می گذارند. اگر زن و شوهری در خانه احساس راحتی می کنند و دلیلی برای این احساس وجود ندارد، ممکن است به خاطر پنجره ها یا پرده ها باشد. همیشه پنجره های خود را تمیز نگه دارید و پرده ها را در شرایط مناسب نگه دارید زیرا آنها وسیله ای برای ورود جریان انرژی به خانه هستند. پرده های قدیمی، خراب یا پاره شده را جایگزین کنید تا از تجمع انرژی های راکد جلوگیری کنید.

در پایان، شما باید رنگ پرده را دوست داشته باشید، که در نهایت فنگ شویی خوبی را به ارمغان می آورد!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده