خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکات فنگ شویی اتاق خواب، که زوج متاهل باید بدانند!

نکات فنگ شویی اتاق خواب، که زوج متاهل باید بدانند!

نکات اصلی فنگ شویی برای خوشبختی بیشتر در زوج های متاهل

در زندگی، اختلاف یا مشاجره بین زن و شوهر به دلیل برخی مسائل پیش پا افتاده رخ می دهد. اما آیا می دانید که فنگ شویی هم می تواند بر روابط زن و شوهر تأثیر بگذارد؟

بیایید نگاهی به تأثیر برخی از تابوهای فنگ شویی در خانه بیندازیم که باعث ایجاد مشکل در روابط زناشویی می شوند. باور کنید یا نه، می توانید نگاهی به فنگ شویی خانه فردی که طلاق گرفته یا مشکل ازدواج دارد بیندازید تا ارزیابی کنید که آیا با اکثر تابوهای زیر مطابقت دارد یا خیر.


1- از یک پتو استفاده کنید!

به زن و شوهر توصیه می شود که یک پتو داشته باشند و با پتو و لحاف جدا نخوابند. در حالت بهینه، بهتر است از یک بالشت نیز استفاده کنید.


2- همه چیز را به صورت جفت در اتاقتان قرار دهید!

هر چیزی که در یک سمت تخت می گذارید، باید در سمت دیگر هم بگذارید. در غیر این صورت روابط زناشویی را دچار مشکل می کند. علاوه بر این، توصیه می شود برای تقویت بیشتر رابطه، نور را در هر دو طرف تخت قرار دهید.

نکات فنگ شویی که زوج متاهل باید بدانند!


3- از رنگ صورتی در اتاقتان استفاده نکنید!

خوب است که خانه تان را رنگ رنگی دکور کنید. زیرا آنها نماد جلوه های متفاوتی هستند. استفاده از رنگ سفید که نماد خالصی و تمیزی است، همیشه بی خطر است. برخی از افراد دوست دارند در اتاق خوابشان از صورتی استفاده کنند زیرا، احساس رمانتیک را دوست دارند اما، صورتی در فنگ شویی اتاق خواب، به عنوان یکی از "چی" های کشنده طبقه بندی می شود. رنگ صورتی مشکل دخالت شخص ثالث را ایجاد می کند و روابط زن و شوهر را بدتر می کند.


4- همیشه در مستر را ببندید!

اگر در اتاقتان مستر دارید، اول از همه همیشه در توالت و بعد در مستر را ببندید. باز گذاشتن در توالت نه تنها باعث مشکلات سلامتی می شود بلکه بر روابط زناشویی شما نیز تأثیر می گذارد.


5- آینه رو به رختخواب خود نداشته باشید!

این یک تابو رایج فنگ شویی است زیرا، باعث ناامنی می شود و گاهی اوقات ممکن است خودتان را بترساند. همچنین به ازدواج لطمه می زند زیرا این بازتاب نماد نفوذ شخص ثالث در رابطه شماست. این امر در مورد تلویزیون نیز صدق می کند، بنابراین در صورت عدم استفاده از تلویزیون، یک پارچه برای پوشش استفاده کنید اما، در کل بهتر است تلویزیون و آینه را روبروی تختتان قرار ندهید.


6- تخت دیگری در اتاق خواب نداشته باشید!

برخی افراد دوست دارند یک تخت یک نفره اضافی را در داخل اتاق قرار دهند تا فرزندانشان را در اتاق خود جای دهند، اما بهتر است فقط یک تخت خواب در اتاق قرار دهند، زیرا تخت اضافی نماد شخص ثالث است.


امیدواریم این نکات فنگ شویی خانگی به شما کمک کند تا شما را به یک ازدواج سعادتمند سوق دهد، اما به خاطر داشته باشید که فقط فنگ شویی نیست که باعث ایجاد یک رابطه شاد می شود، بلکه ارتباط بین زوجین نیز هست.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده