خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 چیز که وجودشان در خانه باعث بدشانسی می شود!

7 چیز که وجودشان در خانه باعث بدشانسی می شود!

7 چیز که برای خوش شانسی باید برای همیشه از خانه بیرون کرد!

در زمینه خانه و فضاهای زندگی، چیزهای خاص، انرژی منفی را در خود جای می دهند. بنابراین، شما باید این اشیاء را از خانه خود حذف کنید تا فضای مثبت ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که محیط زندگی شما برای رفاه و خوشبختی مناسب است.


1-ساعت شکسته

ساعت‌ها ابزارهای زمان‌دار هستند که حرکت، پیشرفت و جریان مداوم زمان را نشان می‌دهند. نگه داشتن ساعت شکسته نشان دهنده اختلال در این جریان یا یک فال بد است که به طور بالقوه منجر به احساس گیر افتادن یا راکد شدن در مرحله فعلی زندگی شما می شود.


2-گیاهان خاردار

گیاهان خاردار مانند کاکتوس ها با سوزن های تیز یا خار می توانند انرژی خصمانه یا تهاجمی تولید کنند. در نتیجه، آنها می توانند محیطی را ایجاد کنند که احساس خصومت یا ناخوشایندی داشته باشد و جریان انرژی مثبت در خانه را مختل کند. بنابراین، برخی از اساتید فنگ شویی توصیه می‌کنند از داشتن چنین گیاهانی در داخل خانه خودداری کنید، زیرا می‌توانند انرژی ناسازگاری را ایجاد کنند و مانع از گردش انرژی "چی" شوند. در عوض، بهتر است گیاهانی با برگ‌های نرم و گرد انتخاب کنید که به تقویت انرژی ملایم‌تر و پرورش‌دهنده‌تر در فضای زندگی کمک می‌کند.


3-گیاهان خشک یا مصنوعی

شما از قرار دادن گیاهان مرده یا خشک شده در خانه منع می شوید، زیرا آنها انرژی راکد و منفی را به همراه دارند. در عوض، گیاهانی پررونق و سالم را جایگزین کنید تا محیطی پر جنب و جوش را برای ترویج جریان انرژی مثبت و افزایش هماهنگی کلی فضا پرورش دهید.

گیاهان مرده یا خشک شده با انرژی ای مرتبط هستند که راکد است. آنها می توانند نمادی از کمبود نشاط و رشد باشند که برای یک فضای زندگی متعادل و خوش یمن مناسب نیست. بنابراین، حذف گیاهان مرده یا خشک شده از خانه و جایگزینی آنها با گیاهان سالم و شکوفا توصیه می شود.


4- تقویم قدیمی

مانند اصل یک ساعت، تقویم نیز ابزاری برای به روز نگه داشتن شما در تاریخ است. از این رو، یک تقویم قدیمی نشان دهنده گذشته است و می تواند نمادی از گیر افتادن در زمان یا ناتوانی در حرکت به جلو باشد. نگه داشتن یک تقویم قدیمی می تواند به عنوان نگه داشتن انرژی ها و خاطرات قدیمی تلقی شود که ممکن است مانع پیشرفت و فرصت های تازه وارد زندگی شما شود. از سوی دیگر، نمایش یک تقویم فعلی به معنای حضور در زمان حال و باز بودن برای احتمالات جدید است، بنابراین جایگزین کردن تقویم قدیمی با تقویم جدید در ابتدای هر سال بهترین کار خواهد بود.


5-نقاشی با معنای منفی و ناخوشایند

اگر قصد دارید نقاشی ها را در خانه خود نگه دارید، آثار هنری می توانند به طور قابل توجهی بر انرژی (چی) تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال، آثار هنری با معانی منفی، مانند صحنه های خشونت، غم و اندوه یا تصاویر ناراحت کننده، می توانند انرژی منفی را وارد فضای زندگی شما کنند. ممکن است احساس ناراحتی، اندوه یا اضطراب را برانگیزد و جریان هماهنگ انرژی در خانه را مختل کند.

آثار هنری را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های نشاط‌آور و شادی‌بخش باشد تا فضای مثبت و متعادلی را ایجاد کند. هنر با مناظر آرام، رنگ‌های پر جنب و جوش، یا بازنمایی هارمونی و فراوانی می‌تواند فضای کلی را بهبود بخشد و حس آرامش و رفاه را ایجاد کند.


6-مجسمه های مذهبی از منبع نامعلوم

نمایش مجسمه های مذهبی یا اشیاء مقدس با منابع ناشناخته در خانه می تواند انرژی ها یا ارواح منفی را جذب کند. بنابراین، در هنگام دستیابی به مجسمه های مذهبی یا اقلام مقدس، باید صحت و منشأ آنها را در نظر گرفت. اشیایی با منشاء نامشخص ممکن است انرژی های ناشناخته ای به آنها متصل باشند و ممکن است خطر دعوت ناخواسته انرژی های ناخواسته یا متضاد به فضای زندگی شما وجود داشته باشد.


7-چیزهای شکسته

اقلام شکسته مانند آینه های ترک خورده، میزهای شکسته، یا اشیاء آسیب دیده، حامل انرژی مختل شده هستند که می تواند مانع از جریان روان انرژی مثبت (چی) در یک فضا شود. این انرژی راکد ممکن است موانع یا چالش هایی را در زندگی جذب کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده