دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قرار دادن اسپیلیت (کولر گازی) بر اساس قوانین فنگ شویی

قرار دادن اسپیلیت (کولر گازی) بر اساس قوانین فنگ شویی

6 نکته ضروری کولر گازی که قبل از نصب باید در نظر بگیرید!

امروزه از هر 3 خانوار 2 خانوار به خصوص برای ساکنین شهر کولر گازی دارند. اسپیلیت ها روشی کارآمد و سریع برای خنک و راحت نگه داشتن خانه شما هستند، اما همچنین می توانند جریان انرژی در خانه شما را مختل کنند، بنابراین بسیار مهم است که کولر گازی خود را در مکان مناسب قرار دهید. انجام این کار می تواند انرژی مثبت را در خانه شما به حداکثر برساند و هر گونه انرژی منفی را به حداقل برساند.


1-اسپیلیت را بالای تخت نصب نکنید.

آیا تا به حال با احساس سرما و سرگیجه از خواب بیدار شده اید؟ ممکن است به این دلیل باشد که تهویه هوا یا کولر، درست بالای سر شما هنگام خواب نصب شده است. هجوم هوای سرد که مستقیماً به سر شما می‌وزد می‌تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در فرد شود و حتی منجر به خستگی شود.

بنابراین، نصب تهویه مطبوع مستقیماً بالای سر هنگام خواب می تواند باعث ناراحتی و کیفیت خواب شود. علاوه بر این، می تواند تخت شما را هنگام تمیز کردن و سرویس کثیف کند.


2- اسپیلیت را بالای مبل قرار ندهید!

نصب تهویه مطبوع بالای مبل می تواند از نظر فنگ شویی ایده بدی باشد. طبق اصول فنگ شویی، در حالت ایده آل باید یک دیوار محکم پشت مبل داشته باشید تا شانس و حال خوبی را برای فردی که آنجا نشسته است به ارمغان بیاورد. این نماد حمایت خیرخواه است، بنابراین اگر در این موقعیت تهویه هوا دارید، بر شانس شغلی شما تأثیر می گذارد. از طرف دیگر، نصب کولر در بالای مبل باعث اختلال در جریان انرژی می شود و باعث ناراحتی فردی که زیر آن می نشیند، می شود.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


3-برای فنگ شویی خوب، کولر را بالای در نصب نکنید.

نصب کولر گازی بالای درب اشتباه رایجی است که بسیاری از مردم مرتکب می شوند. طبق اصول فنگ شویی می تواند باعث استرس و ناراحتی شود و انرژی منفی را وارد خانه شما کند.

دستگاه های تهویه مطبوع که خیلی نزدیک به در نصب می شوند می توانند احساس سنگینی ایجاد کنند که می تواند جریان انرژی مثبت را در خانه شما مختل کند. علاوه بر این، ممکن است در روابط، مشکلات مالی و مشکلات سلامتی نیز مشکل ایجاد کند.

قرار دادن اسپیلیت (کولر گازی) بر اساس قوانین فنگ شویی

4- از کولر گازی دست دوم استفاده نکنید!

تهویه مطبوع برای راحتی و سلامتی در خانه ضروری است، اما بسیاری از مردم تمایل دارند هنگام خرید خانه دست دوم از تهویه هوای قدیمی استفاده کنند تا مقداری در هزینه صرفه جویی کنند. با این حال، تعویض تهویه مطبوع در اسرع وقت به دلیل خطرات احتمالی سلامتی توصیه می شود. هوای قدیمی می تواند ناکارآمد، پر سر و صدا و آلاینده هایی باشد که می تواند باعث مشکلات تنفسی یا آلرژی شود. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند قبض انرژی را به دلیل کارایی ضعیف خود افزایش دهند. بنابراین، جایگزینی تهویه مطبوع قدیمی با یک جدید با عملکرد و قابلیت اطمینان بهتر ضروری است.


5- از کولر در منطقه ثروت استفاده نکنید.

موقعیت ثروت معمولاً در گوشه سمت چپ بالای یک اتاق از منظر شخصی که در ورودی ایستاده، قرار دارد. قرار دادن کولر در اینجا می تواند جریان انرژی مثبت را مختل کند و منجر به ضرر مالی شود. بنابراین، در نظر گرفتن مکان قرار دادن کولر گازی برای اطمینان از رفاه و موفقیت، مهم است که اصول فنگ شویی را در نظر بگیرید.


6- اسپیلیت را در اتاق غذاخوری قرار ندهید.

فنگ شویی و بهداشت، دو نکته مهم هنگام قرار دادن کولر گازی در خانه شما هستند. وجود تهویه مطبوع در قسمت غذاخوری می تواند برای هر دو مضر باشد، زیرا می تواند یک محیط ناهار خوری ناخوشایند ایجاد کند و گرد و غبار و مواد حساسیت زا را در سراسر اتاق پخش کند.

بنابراین، برای حفظ فنگ شویی و بهداشت بهینه، بهتر است از داشتن دستگاه تهویه مطبوع در محل غذاخوری خودداری کنید.


6- اسپیلیت را در آشپزخانه قرار ندهید.

لازم به یادآوری است که سیستم های تهویه، نباید در آشپزخانه، به خصوص در نزدیکی اجاق گاز نصب شوند. اگرچه این ممکن است منطقی به نظر برسد، اما تکرار خطرات بالقوه مرتبط با یک سیستم خنک کننده در چنین محیط گرمی حیاتی است.

این نه تنها می تواند یک تجربه آشپزی ناراحت کننده ایجاد کند، بلکه می تواند منجر به خطرات ایمنی بالقوه مانند آتش سوزی یا شوک الکتریکی شود.

بنابراین باید از نصب کولر در آشپزخانه خودداری کنید و در صورت لزوم روش های خنک کننده جایگزین را در نظر بگیرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده