دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فنگ شویی سطل زباله، برای ایجاد انرژی چی مثبت

فنگ شویی سطل زباله، برای ایجاد انرژی چی مثبت

محل قرار دادن سطل زباله بر اساس قوانین فنگ شویی

فنگ شویی یک فلسفه چینی باستانی است که سعی می کند از قرار دادن اشیا از جمله سطل های زباله برای بهبود زندگی افراد استفاده کند. اساتید فنگ شویی معتقدند سطل‌های زباله می‌توانند بر سلامت، ثروت و انرژی خانه شما تأثیر بگذارند. با این حال، ممکن است ندانید که قرار دادن سطل زباله بر جریان انرژی و کیفیت آن تأثیر می گذارد. بنابراین اگر می خواهید بدانید سطل های زباله را برای فنگ شویی خوب کجا قرار دهید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.


قوانین فنگ شویی برای قرار دادن سطل زباله

1. بهتر است سطل زباله را پنهان کرده و در محلی قرار دهید که به راحتی در معرض دید بقیه قرار نگیرد. مکان های توصیه شده حمام و آشپزخانه هستند زیرا این مناطق باعث ایجاد زباله نیز می شوند.


2. سطل زباله را در اتاق نشیمن قرار ندهید زیرا بوی بد برای مهمانان و اعضای خانواده برای اقامت طولانی مدت در آن منطقه ناخوشایند خواهد بود.


3. از قرار دادن سطل زباله در گوشه ثروت خودداری کنید، زیرا می تواند بر شانس ثروت شما برای خانواده تأثیر بگذارد.


4. آن را داخل اتاق خواب خود قرار ندهید زیرا بوی آن بر خواب شما تأثیر می گذارد که ممکن است در دراز مدت باعث مشکلات سلامتی شود.


5. از قرار دادن آن در ورودی اصلی خودداری کنید زیرا این دهانه "چی" است، جایی که انرژی تازه وارد می شود، بنابراین نمی خواهیم مستقیماً آن انرژی به سطل زباله برود.


6. سطل زباله درب دار را انتخاب کنید تا از پخش بوی بد جلوگیری کنید و صحنه زشت را پنهان کنید.


7. از آن سطل های آویزان خودداری کنید.


8. تعداد سطل های موجود در خانه را به حداقل برسانید. 1 یا 2 باید برای یک خانه متوسط ​​کافی باشد.


9. اندازه مهم است! سطل های خیلی بزرگ نخرید زیرا کوچک ها به کاهش تجمع زباله و بوی بد کمک می‌کنند.


10. رنگ نیز نقش دارد. از آنجایی که سطل زباله یک کالای نامطلوب و ضروری در خانه است، به جای سطل های روشن که جلب توجه می کنند، باید آن هایی را بخریم که خود را با محیط استتار می کنند.


11. همیشه سطل زباله شکسته یا خراب را تعویض کنید.


محل قرار دادن سطل زباله در آشپزخانه های کوچک

اگر سعی کنید از یک آشپزخانه کوچک نهایت استفاده را ببرید، یافتن فضایی برای زباله های معمولی می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، سطل های زباله کوچک وجود دارند و در صورت نیاز می توانند در آشپزخانه های کوچک قرار گیرند. اکثر سطل های زباله مینیاتوری معمولاً به اندازه کف دست شما یا کمی کوچکتر هستند. این سطل های زباله می توانند به راحتی زیر سینک قرار بگیرند و برای آشپزخانه های کوچک با فضای پیشخوان محدود، مناسب هستند.


چند سطل زباله برای خانه ام نیاز دارم؟

وقتی صحبت از فنگ شویی خوب و چیدمان سطل های زباله می شود، تعداد مورد نیاز شما به فضای زندگی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه یا حمام کوچکی دارید، یک سطل زباله با اندازه متوسط ​​برای دفع آسان زباله ها کافی است. با این حال، اگر فضای بزرگتری برای کار و افراد بیشتری در خانه دارید، دو یا سه قوطی ایده آل خواهد بود.

این همچنین به اطمینان از دفع سریع و کارآمد زباله کمک می کند. همچنین، داشتن چند سطل زباله به کاهش بو کمک می کند زیرا هر کدام می توانند برای انواع خاصی از زباله ها تعیین شوند. هنگام قرار دادن سطل های زباله، مطمئن شوید که به راحتی قابل دسترسی هستند اما در صورت امکان دور از دید باشند.

به عنوان مثال، در آشپزخانه، بهتر است آنها را نزدیک ورودی یا نزدیک سینک ظرفشویی قرار دهید تا دور ریختن ضایعات غذا یا سایر اقلام ساده باشد.

در حمام، می توانید یک سطل را برای زباله های جامد و دیگری را برای مواد قابل بازیافت مانند دستمال کاغذی یا رول های دستمال توالت تعیین کنید.


در نهایت به یاد داشته باشید که سطل های زباله خود را به طور مرتب خالی کنید و آنها را با آب گرم و صابون تمیز کنید. این به جلوگیری از بوها کمک می کند و در عین حال خانه شما را مطابق اصول فنگ شویی جذاب و متعادل نگه می دارد.  


با پیروی از این نکات، می توانید اطمینان حاصل کنید که سطل های زباله شما برای اهداف فنگ شویی و بهداشتی مناسب قرار گرفته اند.


چه نوع سطل زباله برای فنگ شویی بهترین است؟

وقتی نوبت به انتخاب سطل زباله مناسب برای فنگ شویی خوب می رسد، می خواهید مطمئن شوید که طراحی آن هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم کاربردی است.

انتخاب یک سطل از جنس استیل ضد زنگ با درب ظاهری جذاب و در عین حال از پخش شدن بوها در خانه شما جلوگیری می کند. 

در صورت امکان سعی کنید سطل هایی را با رنگ های خنثی مانند سفید یا سیاه انتخاب کنید. این به ایجاد تعادل در فضای زندگی شما کمک می کند و اجازه می دهد سطل ها راحت تر با محیط خود ترکیب شوند. 


آیا سطل زباله استیل ضد زنگ برای فنگ شویی خوب است؟

بله، سطل زباله های فولادی ضد زنگ برای فنگ شویی ایده آل هستند. آنها نه تنها ظاهری جذاب و مدرن ارائه می دهند، بلکه نگهداری و تمیز نگه داشتن آنها نیز آسان است.

علاوه بر این، درب مهر و موم شده آنها به کمترشدن بوها کمک می کند تا فضای زندگی شما عاری از بوی نامطبوع باشد.

هنگامی که سطل های خود را در خانه قرار می دهید، اطمینان حاصل کنید که آنها از دید مستقیم خارج هستند و در صورت نیاز به راحتی قابل دسترسی هستند.

این به ایجاد حس تعادل در محیط کمک می کند و به طور همزمان مکانی را برای دفع سریع اقلام زباله در صورت لزوم به شما می دهد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده