دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 5 نکته موثر فنگ شویی در رفع خستگی

5 نکته موثر فنگ شویی در رفع خستگی

نکات فنگ شویی برای شادی بیشتر

بسیاری از مردم ممکن است گفته باشند که نظم می تواند فنگ شویی خوب را در خانه ترویج کند. همچنین می تواند انرژی مثبت زندگی را افزایش دهد و فرصت ها را به زندگی شما دعوت کند. بسیاری از مردم پس از حذف درهم برهمی و سازماندهی، شاهد تغییرات مثبت بوده اند. با این حال، اگر آن را باور ندارید، خودتان آن را امتحان کنید.


راه های زیادی برای پاکسازی وجود دارد، اما روش ماری کوندو محبوب ترین روش در سراسر جهان است. این بر اساس این ایده است که مردم فقط باید چیزهایی را در خانه خود نگه دارند که "جرقه شادی" را ایجاد می کند. این فرآیند شامل طبقه بندی وسایل به لباس، کتاب و کاغذ و حذف هر چیزی که باعث خوشحالی مالک نمی شود، است.

5 نکته موثر فنگ شویی در رفع خستگی

از سوی دیگر، از طریق فنگ شویی، ما خانه خود را به 9 بخش تقسیم می کنیم که هر یک حوزه خاصی از زندگی ما را نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر دائماً با روابط سطحی برخورد می کنید، منطقه روابط خانه را برای به هم ریختگی بررسی کنید. اگر زیاد پول از دست می دهید، ممکن است مشکلاتی در بخش ثروت شما وجود داشته باشد. سطل زباله در این منطقه ممکن است ریشه این موضوع باشد.

بنابراین بیایید به چند راه برای شروع به آشفتگی برای خانه بهتر فنگ شویی نگاه کنیم.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


برای شادی، این تکنیک های فنگ شویی را بیاموزید.

فنگ شویی یک تکنیک قدیمی چینی است که مردم قرن ها از آن برای ایجاد تعادل در زندگی استفاده می کردند. این در مورد پاکسازی درهم و برهمی و ایجاد فضایی در محیط خود است تا بتوانید روی چیزهای مهم تمرکز کنید. در این راهنما، بهترین تکنیک های فنگ شویی را که می توانید فوراً اعمال کنید، آمده است.


1. دیجیتال و بدون کاغذ کار کنید.

آیا میز شما همیشه پر از قبض هایی است که برای مدتی در آنجا جمع کرده اید؟ همه ما تمایل داریم که رسیدها را ذخیره کنیم. در حالی که نگه داشتن برخی از آنها ایده خوبی است، برخی رسیدها یا صورتحساب ها ارزش نگهداری ندارند. اگر نیازی به نگهداری آنها ندارید، آنها را دور بیندازید.

اگر هنوز برای مراجعه بعدی به آن نیاز دارید، آن را اسکن کرده و به صورت دیجیتال ذخیره کنید و به این ترتیب، آنها به طور مناسب مدیریت و سازماندهی می شوند تا از بهم ریختگی فضا جلوگیری کنند و در صورت لزوم پیدا کردن آنها را برای شما آسان تر کنند.


علاوه بر این، برخی افراد نیز معتقدند که قرار دادن آنها در موقعیتی که توسط آینه منعکس می شود ، بدهی شما را دو برابر می کند.

5 نکته موثر فنگ شویی در رفع خستگی

2. خاطرات بد می روند و خاطرات خوب می مانند.

همیشه خوب است هر چیزی را که شما را به یاد خاطرات غم انگیز گذشته می اندازد دور بریزید، به عنوان مثال، نامه های عاشقانه یا هدایایی از یک رابطه عاشقانه شکست خورده، بلیط و موارد دیگر.

ممکن است تعجب کنید که برخی از ما هنوز به این خاطرات منفی که مانع از پیشرفت در زندگی می شود چسبیده ایم. پس کمی وقت بگذارید تا این موارد را بیابید و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید.


3. از شر اقلام شکسته خلاص شوید.

اولین قدم برای حفظ سلامتی، حفظ محیط زندگی تمیز است. دوم این است که با دور ریختن چیزهای شکسته یا فاسد که انرژی راکد تولید می کنند، تمام انرژی های منفی اطراف خود را از بین ببرید.

اگر موردی قابل تعمیر است، آن را تعمیر کنید. اگر نه، آن را دور بریزید.


4. مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را از یخچال خود بردارید.

به هم ریختگی فقط محدود به آنچه در اطراف خانه خود می بینید نیست. همچنین باید یخچال خود را چک کنید زیرا یخچال نشان دهنده ثروت خانواده در فنگ شویی است

حذف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، مواد پوسیده و هر گونه اقلام ناخواسته همیشه خوب است. با این حال، هنگامی که از بهم ریختگی کمتر باشد، ثروت خوب خانواده را ارتقا می دهد.


5. سازماندهی را به یک مراسم روزانه در خانه تبدیل کنید.

عادت به سازماندهی راهی عالی برای شروع روز شماست. می تواند به شما کمک کند احساس کنید همه چیز تحت کنترل است و استرس کمتری دارید. با این حال، سازماندهی فقط آنچه در خانه وجود دارد، نیست، بلکه به چیزهایی که وارد خانه می کنید هم مربوط است. بنابراین، هنگام خریدی که می‌تواند به شلوغی‌ها اضافه کند، مراقب باشید.


در پایان، تمیز کردن خانه نه تنها به ایجاد یک مکان راحت برای اقامت کمک می کند، بلکه ذهن شما را پاک می کند و زندگی شما را سازماندهی می کند. علاوه بر این، پس از حذف بهم ریختگی، فضای زندگی سبک تر می شود و احساس شادی بیشتری خواهید داشت.بنابراین، این تکنیک های فنگ شویی را امتحان کنید تا جرقه های شادی را به زندگی خود بیاورید!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده