دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

نکات مهم برای فنگ شویی اتاق نشیمن

فنگ شویی یک علم چینی باستانی است که بر چیدمان خانه شما برای ارتقای تعادل و هماهنگی تمرکز دارد. به عنوان مثال، هنگام ورود به اتاق نشیمن، اصول خاصی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا فضایی ایجاد کنید که انرژی خوب در آن آزادانه در جریان باشد. علاوه بر این، برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن، باید به نحوه قرارگیری مبلمان، تابلوهای روی دیوار و نورپردازی نیز توجه کنید.

بنابراین، با درک اصول اولیه فنگ شویی، می توانید اتاق نشیمنی ایجاد کنید که انرژی مثبت را به خانه شما وارد کند و به شما در رسیدن به آرامش کمک کند. بنابراین، در این مقاله، هشت نکته فنگ شویی اتاق نشیمن را برای ایجاد یک محیط دلپذیر و آرام بررسی خواهیم کرد.


1. اتاق نشیمن فانتزی و بیش از حد تزئین شده نداشته باشید!

برخی از افراد دوست دارند اتاق نشیمن خود را با ارجاع به طراحی یک هتل 5 ستاره، رستوران با کلاس یا حتی یک کلاب برای نشان دادن ثروت خود تزئین کنند. با این حال، در حالی که ممکن است در وهله اول باشکوه به نظر برسد، می تواند در فنگ شویی اختلال ایجاد کند.

این نوع اتاق نشیمن ممکن است در ابتدا احساس یک شروع تازه را به شما بدهد، اما به زودی متوجه خواهید شد که چیزی از دست رفته است. افرادی که در این خانه زندگی می کنند این تصور غلط را دارند که به جای خانه در یک هتل زندگی می کنند.

در نتیجه مشکلاتی در روابط اعضای خانواده به خصوص در زوجین ایجاد می کند که ممکن است منجر به طلاق شود. بنابراین، به عنوان یک قانون اساسی، اتاق نشیمن باید به شیوه ای راحت، گرم و کاربردی تزئین شود.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


2. اتاق نشیمن خود را بدون شلوغی و تمیز نگه دارید.

تمیز نگه داشتن اتاق نشیمن برای ایجاد فنگ شویی خوب ضروری است. به هم ریختگی می تواند فضای آشفته ای ایجاد کند که می تواند جریان انرژی در خانه شما را مسدود کند. بنابراین، باید به طور پیشگیرانه اتاق نشیمن خود را از شلوغی دور نگه دارید. به عنوان مثال، شما باید یک فضای مشخص برای همه چیز داشته باشید. می توانید محیطی مناسب برای فنگ شویی اتاق نشیمن خوب ایجاد کنید و انرژی مثبت را در خانه خود ترویج دهید.


3. فضایی با تهویه مناسب ایجاد کنید.

یکی از راه‌های رسیدن به فنگ شویی اتاق نشیمن، باز کردن تمام پنجره‌های اتاق نشیمن است. این کار به هوای تازه و نور طبیعی اجازه ورود می دهد که به ایجاد انرژی مثبت بیشتری در فضا کمک می کند.

علاوه بر این، می‌تواند به بیرون کشیدن انرژی راکد یا کهنه‌ای که ممکن است در اتاق باقی مانده باشد نیز کمک کند. خوب است که پنجره ها را نیز تمیز کنید.

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

4. مبل را زیر کولر قرار ندهید!

در مورد فنگ شویی اتاق نشیمن، قرار دادن مبل یکی از مهم ترین ملاحظات است. به عنوان مثال، اگر مبل را زیر کولر قرار دهید، می تواند به جریان انرژی در خانه شما آسیب برساند.

علاوه بر این، می تواند منجر به مشکلات مختلفی مانند بیماری های جسمی، ضرر مالی و مسائل مربوط به روابط شود. بنابراین، مبل خود را زیر کولر قرار ندهید تا جریان انرژی مثبت در اتاق نشیمن شما حفظ شود.


5. از تزئین با اشیایی با معنای منفی خودداری کنید!

بسیاری بر این باورند که اشیاء خاص می توانند بدشانسی بیاورند و هنگام تزئین اتاق نشیمن باید از آنها اجتناب کنید. یکی از این اشیاء شاخ، سر حیوانات، پوست حیوانات و گل های خشک شده است که حال و هوای منفی را به فضا می آورد. پس از قرار دادن این وسایل در اتاق نشیمن برای ایجاد انرژی خوب و حس مثبت خودداری کنید.


6. قرار دادن نمادهای فنگ شویی به اشتباه

نقاط کریستالی، غارهای ژئود آمتیست، آکواریوم ماهی و بسیاری دیگر از نمادهای فنگ شویی محبوب ترین نماد خوش شانسی برای جذب ثروت هستند. با این حال، قرار دادن آن ها در مکانی درست، به دانش خاصی نیاز دارد.

از طرف دیگر، اگر آیتم ها را در موقعیت اشتباه قرار دهید، به جای جذب شانس، ممکن است فقط برای شما بدشانسی به همراه داشته باشد.


7. گذاشتن نقاشی هایی با معانی فرخنده

بسیاری از مردم چین دوست دارند یک نقاشی را در اتاق نشیمن آویزان کنند زیرا معتقدند این نقاشی به وارد کردن انرژی مثبت به خانه کمک می کند و آن را به مکانی ایده آل برای آرامش و تجدید قوا تبدیل می کند. با این حال، ابتدا باید تصویری را انتخاب کنید که معانی فرخنده را نشان دهد. در اینجا چند نمونه از نقاشی های خوب فنگ شویی آورده شده است:

آ. گل صد تومانی - در چین، گل صد تومانی گل ملی و با ثروت و معنای فرخنده همراه است.

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

ب. کوه و آب - کوه نشان می دهد که شما از شغل و تجارت خود حمایت زیادی دارید و جریان آب نشان دهنده جذب ثروت است.

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

ج. ماهی - در سنت چینی، ماهی معنای عالی دارد که نماد رفاه و فراوانی است. بنابراین نقاشی ماهی کوی چینی یک نقاشی مطلوب است.

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب

د بامبو - نشان دهنده پیشرفت و ارتقاء شغلی خوب است. بنابراین می توانید چند تابلوی بامبو را در اتاق نشیمن خود آویزان کنید.

8 نکته فنگ شویی اتاق نشیمن، برای دستیابی به انرژی خوب


8. طبیعت را به اتاق نشیمن بیاورید.

با استقبال از گیاهان می توانید یک اتاق نشیمن خوب داشته باشید. برخی از گیاهان می توانند "انرژی نیروی حیات" را به فضا اضافه کنند و این انرژی می تواند به ایجاد یک محیط آرام و متعادل کمک کند.

گیاهان نه تنها زیبایی و زندگی را به خانه می آورند، بلکه به تصفیه هوا، کاهش سطح استرس و بهبودی کمک می کنند. با گنجاندن گیاهان در طراحی اتاق نشیمن خود، می توانید فضایی زیبا و آرام ایجاد کنید که آرامش و لذت بردن از وقت خود را در آنجا آسان تر می کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده